komt of is er een film van de boeken van jullie kagawa ?

De boeken die ik bedoel zijn: de ijzerkoning, de ijzerprinses, de ijzerkoningin en de ijzerprins

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Daar heeft schrijfster Julie Kagawa geen invloed op, maar het hangt af van de producers, scriptschrijvers en geldschieters in Hollywood. Het goede nieuws in die richting is dat Universal Pictures een optie heeft genomen op haar nieuwe fantasieserie Talon, over als mensen vermomde draken. Zij hebben de scenarioschrijver Jay Basu ingehuurd om er een script voor te schrijven. Het eerste boek in die serie zal pas in oktober uitgegeven worden. Ondanks dat het boek nog niet is verschenen heeft Universal alles snel afgehandeld om de rechten te bemachtigen. Chris Morgan en Emile Gladstone zullen de verfilming produceren. Dus er zit een aardige kans in dat deze serie echt op het witte doek gaat verschijnen.
Amadea