Film: wie kent deze film die op de hangover lijkt?

Ik heb laatst een film gezien. ging over 4 vrienden die naar mexico gingen voor een vrijgezellenfeestje. Natuurlijk gebeurden er paar dingen, al met al kwam het goed. Titel ben ik vergeten..
Let op: het is niet de hangover

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jammer, ik dacht gelijk aan the hangover.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wow. dat is best knap aangezien ik het in de titel zei en in de toevoeging... :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou nou, ik heb the hangover net gezien, deze speelt alleen in Las Vegas. Succes verder.

Het beste antwoord

Misschien deze? 'Ready or not' uit 2009.

Niet helemaal volgens jouw verhaal, maar wel 4 vrienden en Mexico ;-)