Weet iemand hoe het is afgelopen met het meisje uit de film: Mockingbird Don't Sing?

Deze film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Ben erg benieuwd of uiteindelijk bekend is geworden wie dit was en hoe het nu met haar gaat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Toen Genie 18 jaar oud was keerde zij voor korte tijd naar haar moeder terug, maar toen bleek dat de zorg voor haar dochter de moeder te zwaar viel werd Genie wederom in gastgezinnen geplaatst. Tegenwoordig woont zij in een verpleeghuis voor volwassenen in het zuiden van Californië. Haar oudere broer is ook nog in leven. Haar moeder overleed in 2003
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze leeft op een geheim gehouden locatie in de buurt van Los Angeles in een prive kliniek voor geestelijk onderontwikkelde volwassenen. Ze leeft daar een eenvoudig leven en lijkt gelukkig te zijn.

Er staat een heel lang artikel over haar op wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Genie_(feral_child)