Wat is de titel van de racefilm, waar een jongen met een groep op visite gaat naar zijn zusje, ze stelen auto's en gaan racen?

Ik kan het me heel vaag herinneren. Ik hoop dat de titel genoeg is…

wat ik wel nog weet, is dat niet iedereen bij de finish terecht komt. Politie, ongeluk…

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het klink als de eerste film in de fast and the furious reeks
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dit klinkt inderdaad als een Fast & Furious film en dan wel een van de laatste. Ik denk persoonlijk aan de 4de film aangezien deze een politie achtervolging heeft door een grotten systeem waarbij veel auto's sneuvelen en de 2 hoofdrolspelers helemaal gewond aankomen aan de andere kant van de berg.