Wie weet de naam van deze film?

Het gaat om een film die ik vorig jaar deels online heb gezien Ik meende altijd dat het 2012 was, maar die blijkt het niet te zijn geweest.
Het gaat om een man die werkt bij nasa volgens mij, en er komen asteroiden af op de wereld. Iedereen denkt dat het mee valt en dat er een rekenfout is gemaakt, maar niet dus. Hij belt z'n familie dat die worden opgehaald, moeder en dochter worden opgehaald door grote zwarte amerikaanse auto's. Onderweg vallen er grote brokken naar beneden en de zwarte wagens vallen van de weg. Ook ontstaan er grote scheuren in de weg.
De man komt ergens op een autosloperij in gevecht met irakezen ofzo.

Idee??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Doet me denken aan 2012: Supernova - dan beland hij uiteindelijk op een of ander ruimtestation waar ze op een of andere dubieuze manier de boel oplossen.

Niet afkijken. Zonde van je tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt dit was de film, bedankt.

Andere antwoorden (2)

Misschien bedoel je Deep Impact. (zie bron)

Toegevoegd na 2 minuten:
Of misschien bedoel je ook wel Armageddon. (zie bron 2)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je Meteor: path to destruction (uit 2009)? Is een miniserie, zie linkje.