Hoe heet de film waarin een vrouw de moordenaar vaag kan zien door haar oogtransplantatie?

In de film worden personen vermoord. Ze hebben allemaal een link met elkaar, ze hebben allemaal organen van 1 persoon gekregen (namelijk de organen van de overleden dochter van de moordenaar). Hij vermoord deze mensen die organen hebben van zijn overleden dochter. Echter is er 1 vrouw die de ogen van zijn dochter heeft en ziet hierdoor vage beelden van deze moordenaar. Het is een triller/horrorfilm en het is niet de film: The Eye met Jessica Alba ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Blink (1994)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Yep. Je bent me net voor. Het is namelijk niet de dochter, maar een jonge vrouw door wie de moordenaar geobsedeerd was. Daardoor was de titel zo lastig te vinden! http://www.filmsite.org/greattwists5.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas is dit niet de film die ik bedoelde. De film die ik bedoel is waar de hoofdrolspeelster de ogen heeft gekregen van een orgaandonor. Die betreffende orgaandonor is de dochter van een moordenaar. Ik denk om wraak te nemen vermoord hij mensen die organen heb gekregen van zijn dochter. Er is bijvoorbeeld een scene waar een 50 jarige vrouw vermoord wordt die het hart had van zijn dochter, etc. De hoofdrolspeelster heeft dus de ogen van zijn dochter en hierdoor kan zij schimmen zien van hem. De film Blink heeft dit verhaal niet (wat ik hierboven beschrijf) er worden dus mensen vermoord die allemaal organen hebben ontvangen van de moordenaars dochter) Evengoed bedankt voor het zoeken maar dit is helaas niet de film die ik bedoelde :)
Amadea
10 jaar geleden
Weet je dat wel zeker, RS1989? In de link die ik hierboven al geef staat: "The killer's victims were people who had received donated organs (corneal transplant for Emma, skin grafts for Nina, kidney transplant for Margaret, and a heart transplant for the fourth victim) from deceased donor Leslie Davison, a girl the killer had been obsessed with. Leslie had been a nurse at the hospital where the killer also worked"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het klopt! Sorry ik had alleen even naar de trailer gekeken en kon er niet echts iets uithalen maar nu ik het verhaal lees klopt het! Super bedankt Annna en Amadea ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thx nogmaals ;)

Andere antwoorden (1)

Heet die niet : The eyes of laura Mars ??

Toegevoegd na 35 seconden:
http://www.imdb.com/title/tt0077530/?ref_=fn_al_tt_1