Waar gaat house by the cemetery over?

Wij hebben deze horrorfilm op dvd en we snappen niet waar die film nou omgaat en waar het einde opslaat iemand een uitleg hierover? we hebben internet afgezocht maar iedereen vind het een beetje een rare film om te begrijpen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het gaat over een echtpaar (Catriona MacColl en Paolo Malco) en hun zoontje Bob (Giovanni Frezza die erg irritant gedubbed is) die een landhuis betrekken wat zoals in de titel al verklapt is naast een kerkhof staat (het idee alleen al...) zodat pa wat beter zijn werk kan uitvoeren.

Wat ze natuurlijk niet weten is dat de vorige bewoner nog steeds in het huis woont (de kelder) en organen nodig heeft om niet te sterven.

De familie vind op een gegeven moment de foto met het meisje erop dat ze wil waarschuwen voor wat er in het huis gebeurt,maar natuurlijk luisteren ze er niet naar....

de rest weten jullie hoe het afloopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat leeft nog, maar ik denk wel dat ie het vreemd vond dat na al die jaren weg uit dat huis ging