hoel lang blijft de film 'spijt' in de bios ?

ik wil de film heel graag zien met mn vriendinnen maar die komen ongeveer over 2 weken weer thuis

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet te beantwoorden. Welke bios, waar?
Waarom bel je niet even met de betreffende bioscoop?

Antwoorden (1)

Twee weken zou wel heel kort zijn. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, films zijn vaak anderhalve maand in de bios te zien. Overigens hangt dat van de plaats af, als Spijt! niemand trekt, dan stoppen ze hem eerder in jouw plaats.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel films die niet goed lopen draaien zelfs maar een week. En het hangt af van de bioscoop en waar die is en hoeveel bezoekers er komen..................etc.