Wanneer komt Star Wars Episode 1 uit op blu ray 3d?

Ik wil het graag weten zodat ik het ook in 3d kan bekijken, maar wanneer komt hij uit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Nooit, gelukkig:

http://gizmodo.com/5979671/lucasfilm-kills-3d-star-wars-prequels-after-realizing-its-horrible-and-everyone-hates-it

Het her-heruitbrengen van iets wat niet in 3D gefilmd is als 3D is de laagste vorm van uitmelkerij (waar de heer Lucas toch al meester in is) Disney heeft het idee niet over genomen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan natuurlijk je 2D Star Wars film door je TV 3D laten maken, wat in essentie hetzelfde is als wat een 3D conversie is van een 2D film.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar bij mijn tv zijn de 3d- effecten heel erg slecht en vlak. Dan zal de echte 3d- versie wel een tikkeltje beter zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als hij gemaakt zou worden wel.