Tot wanneer draait de film Avatar van James Cameron nog in de bioscoop?

Ik kan nergens goed vinden tot wanneer de film in de bioscoop draait, ik vind alleen maar roosters tot en met woensdag. En dat ligt niet aan de bioscoop zelf overigens.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij was buitengewoon, die film. Bovendien heeft hij prijzen gewonnen. Meestal blijft een film dan langer in roulatie.

Antwoorden (3)

Naar mijn idee wordt iedere week opnieuw bepaald welke films de week daarna nog in de bioscoop blijven draaien. Tenzij er iets anders bekend is gemaakt, is het dus onbekend tot wanneer films in de bioscoop blijven.

Maar je kan natuurlijk altijd bij de bioscoop, die je wil bezoeken, vragen om meer informatie.
Antoni
14 jaar geleden
Over het algemeen blijft een film draaien zolang dat winstgevend is voor de bioscoop, en er niet een zaal nodig is voor een nieuwere film waarvan de verwachting is dat die nóg winstgevender zal zijn.

Dat wordt iedere week opnieuw bepaald, en de bioscoopweek loopt over het algemeen van donderdag t/m woensdag. Daarom kun je op dit moment alleen nog roosters tot en met woensdag vinden.

Als je dinsdag (meestal) nog een keer de roosters opzoekt, kun je waarschijnlijk wél vinden of Avatar nog een week langer zal draaien. Het zou me trouwens erg verbazen als dat niet zo is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgende maand draait het niet meer