Waar koop je filmmateriaal? @internet

Ik wil graag een film maken. Ik zie altijd bij films van die filmrails, grote stok (voor microfoon) en nog van die grote beweegbare statieven. (Dus geen gewone die je vaak ziet) En nog veel meer. Waar kan je deze dingen kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Filmen is een kleine wereld voor de particulier op professionele wijze. Ik denk dat als je een microfoon statief zoekt naar het merk RØDE Microfoons moet gaan. Professioneel en goed. Wel vrij prijzig. Ik koop daar ook altijd mijn spullen voor het filmen aan audio opname. Nooit problemen mee gehad, goed merk! Voor rails en beweegbare statieven zou ik niet weten, daar verdiep ik me wat minder in omdat ik altijd film bij 112 meldingen en dan geen tijd heb om alles op te zetten en zo. Mvg. 112freak

Bax-shop.nl verkoopt eigenlijk meer voor audio, maar er zijn ook interresante artiekelen voor film. Niet bezuinigen op statieven, dat heb ik gedaan en het werkt vervelend en staat onproffesioneel. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100