ik zoek een film dat er tienermeisjes in een jeugdgevangenis zitten , het is ooit op tv geweest dit jaar nog. weet iemand welke film ik bedoel?

Het ging over tienermeisjes in een jeugdgevangenis en ze moesten toen volgens mij als een team werken , dus gingen ze geloof ik ook hardlopen .. een soort estafette in de gevangenis , en 2 meisjes zijn aartsvijanden van mekaar .. kan iemand me helpen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan ook wezen dat je "5ive Girls" bedoeld. Dit is een horror film over 5 tienermiesjes die in de jeugdgevangenis terecht komen en samen moeten strijden tegen demonen.

Antwoorden (2)

het zou heel misschien kunnen zijn dat je een film of korte film van onenightstand bedoelt. Dat gaat ook over een meisje in een gevangenis die een aartsvijand heeft. Je kan even kijken of het hem is.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1119308
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan ook wezen dat je "5ive Girls" bedoeld. Dit is een film over 5 tienermeisjes die in de jeugdgevangis terecht komen en samen moeten strijden tegen demonen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem gevonden de film heet : Racing for time , helaas kan ik hem niet terug kijken of downloaden dus ik zal hem op dvd ergens moet kopen! in ieder geval bedankt voor het meedenken