Weet iemand welke horrorfilm dit is?

"Het gaat over een regisseur die een horror film wilt maken, de film start dan ook met de auditie voor deze film.. Er worden een paar mensen aangenomen en ze betrekken een afgelegen huis. De regisseur doet alleen per persoon filmen zodat de andere niks door krijgen, hij vermoord ze namelijk echt zodat zijn film ook tenminste als echt wordt beschouwd.

Er zijn een paar scènes in de film, eentje in bad, de ander in de kelder en er komt een stukje in voor dat een jongen en meisje naar elkaar toe trekken en op bed liggen te kussen. Op dit moment wordt een kei mooi nummer afgespeeld en zou die graag willen terug vinden!

Zelf ben ik een horror fanaat en kan dus tussen al die 100derden films niks meer terug vinden. Hopelijk is er hier iemand die mij verder kan helpen??

I hope so!

Gr. Iris"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt vaag bekend, maar weet het je niet 1,2,3 te zeggen. Kun je nog iets meer vertellen? Bijvoorbeeld over hoe de 'cast' aan hun eind komt? Dan wil ik best even helpen zoeken om te kijken of het lukt :)

Antwoorden (2)

american movie wellicht?

http://www.imdb.com/title/tt0181288/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik weet dat het hoesje toch wel een soort van enge voorkant had omdat ik daar toch altijd wel naar op zoek ben. Toch bedankt.
Brutal massacre: a comedy (2007).
Harry Penderecki, ooit een prijswinnende horror-regisseur, krijgt al jaren geen voet meer in Hollywood. Al jaren zonder hitfilm, denken de meeste mensen in de filmindustrie dat hij afgedaan heeft. Harry krijgt nog een kans om zichzelf te bewijzen. Hij kan zijn beste of laatste film maken. Op de set van Brutal Massacre gebeuren de vreemdste dingen, terwijl Harry probeert zijn verstand te bewaren.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is hem helaas ook niet :(