Hoelang draait een film zoals Ice Age 4 in de bioscoop?

Wij gaan in de vakantie naar Ice Age 4, maar tot hoelang draait hij in de bioscoop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Dat ligt aan hoeveel zalen ze hebben en vooral hoe goed de film loopt. Bel gewoon even jouw bioscoop want het is heus wel voor een aantal weken bekend hoe lang de film nog draait.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens denk ik wel dat DEZE film de hele zomervakantie draait voor de schoolkinderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SuzyQ: Over het algemeen blijft een film draaien zolang dat winstgevend is voor de bioscoop, en er niet een zaal nodig is voor een nieuwere film waarvan de verwachting is dat die nóg winstgevender zal zijn.
Dat wordt iedere week opnieuw bepaald, en de bioscoopweek loopt over het algemeen van donderdag t/m woensdag. Daarom kun je op dit moment alleen nog roosters tot en met woensdag vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe lang een film in de bioscoop blijft draaien is heel erg afhankelijk van het aantal bezoekers en van het aanbod van andere films. in een zaal kan maar 1 film per keer vertoond worden, dus als er een beter alternatief, dan moet de oude film plaats maken. is dat alternatief er niet, dan blijft een film soms weken en weken lang te zien.