Zoek al heel lang naar film waarvan ik de titel niet weet. Gaat over een man die foto vindt van een vrouw en terug moet in de tijd om haar te redden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou kunnen, dat je "Somewhere in Time' bedoelt, met Christoffer Reed en Jane Seymour.

Hij ziet in een oud prachtig hotel een foto van een filmster uit de 20-ger jaren, en wil haar ontmoeten.
De 'link' met het heden is een oude bejaarde bellboy, die in de tijd van de filmster een jongetje was die niet met z'n bal in de hotelhal mocht spelen.

Met prachtige muziek van John Barry.

(Alleen dat redden kan ik er niet helemaal in terugvinden..)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bedoel je toevallig Deja Vu met Denzel washington?