Wat moet ik doen als ik problemen heb met het kiezen van een film?

Er zijn zoveel Films gemaakt ik zelf zoek iets in de thriller / horror en de mooiste films of goede films die er gemaakt zijn. Maar het is zo moeilijk om een film te kiezen. Er zijn er ook zoveel gemaakt. Maar ik zoek nou dat ene goede film. Maar hoe moet ik nou kiezen?

Is er niet een soort site waar je specifiek uitgebreid kan zoeken naar de keuze en dat je uit komt op mijn top 10 of zo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk eens op moviemeter.nl
http://www.moviemeter.nl/list/topmisc/horror

Toegevoegd na 39 seconden:
http://www.moviemeter.nl/list/topmisc/thriller
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ook op imdb kan je kiezen uit genres (categorieën) en dan vind je de populairste films uit de categorie.

Link in bron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Noteer alles wat je leuk vind, daarna ine mine mute.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Je bedoelt zeker het aftelversje Iene-miene-mutte, Tien pond grutten, Tien pond kaas, Iene-miene-mutte is de baas!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, jij weet hoe het moet ;-)
Bij videoland staat altijd een top20 met nieuw uitgekomen films. Meestal staat hier altijd wel een leuke bij en je kan meteen de trailer zien om te kijken of het een leuke film is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een aantal films heb waar je niet uit kan kiezen, kijk dan bij moviemeter.nl
Hier geven ze informatie over wat voor soort film het is en waar het over gaat. Ook kunnen mensen hier hun beoordeling over geven.
Het komt wel eens voor dat een film daar niet te vinden is. Tik dan de titel in bij google, zo kom je ook op andere sites.