Ga naar Amsterdam vlakbij ''de dam'' zit een winkel die Fame heet en die heeft echt alles.
Ze zijn wel verhuist van de lange winkel straat, naar een gebouw achter het paleis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan bij Van Leest in Donner (Selexys) beperkt japanse DVD's kopen.

En heel misschien heeft deze winkel wat:

http://www.kazaguruma.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En mochten ze die DVD's niet hebben, kun je altijd nog met een fikse lading sushi naar huis!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel!