Klopt het dat er inderdaad een film komt van de vampire academy?

Ik had dt namelijk ergens gelezen en ik vroeg me af of het waar was.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De filmrechten van Vampire Academy zijn gekocht. Dit houdt in dat het de bedoeling is dat er een film gemaakt gaat worden. Het gebeurd helaas ook vaak genoeg dat dit uiteindelijk afgelast wordt, dus we kunnen niet met zekerheid zeggen dat er een film komt. De producers van Preger Entertainment doen hun best om het een film te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is in de maak:

http://www.imdb.com/title/tt1686821/