Weet er iemand de titel van deze twee films die ik hieronder beschrijf?

Hoi, ik ben al een hele lange tijd op zoek naar deze twee films dus het is niet dat ik te lui ben om deze films zelf op te zoeken. Ik kan ze gewoon niet vinden.

De eerste film is een horrorfilm waarbij een groep jongeren logeert in een een oud gebouw dat vroeger dienst deed als school/ziekenhuis. In dat gebouw leeft er een jongen (die wel lijkt op een monster) er samen met zijn moeder. De jongen moet de groep jongeren één voor één te vermoorden van zijn moeder. Op het einde zie je een scène waarbij zijn hart wordt doorboord door een spalk.

De tweede film is meer een komedie waarbij twee echtgenoten elkaar het leven zuurmaken. Dit start met hele kleine dingen, maar naarmate het einde nadert wordt dit veel erger. Zo rijdt de vrouw met haar jeep over de auto van haar man. Op het einde hangt de vrouw aan de luchter in haar huis en probeert haar man haar nog te redden. En als ik het goed heb sterven ze allebei op het einde hand in hand.

Iemand idee hoe deze films heten? Sorry als ik jullie kostbare tijd verstoor!

Toegevoegd na 15 minuten:
Er schiet mij nog net iets te binnen van de eerste film. Als 'het beest' binnenkomt verstopt een studente zich in haar kast, maar omdat haar mobieltje afgaat vindt hij haar dus. Hij wordt woest omdat het mobieltje niet stopt en steekt het in haar mond. Hij loopt ook rond met een soort bijl denk ik.

Bedankt voor de tweede film!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Film 2 is War of the Roses.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent me net voor. +
Laatstgenoemde is volgens mij "War of Roses" met Danny DeVito, Michael Douglas en Kathleen Turner.

Toegevoegd na 18 minuten:
Wat beteft de laatste film, je hebt het over een mobieltje, dus het zal een film zijn van de laatste 10 jaar.
Hier een link naar wiki met horrortitels vanaf 2000:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_horrorfilms#2000-2009
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste is (denk ik): See No Evil 2006