Wat is de naam van deze film?

Ooit heb ik een film gezien waarin de man van de hoofdrolspeelster (volgens mij Sandra Bullock) overleed door een auto ongeluk, en de volgende dag was hij weer levend. Achteraf bleek dat alle dagen van de week door elkaar waren gegooid die week.. Het is een vage omschrijving, maar ik vroeg me af of iemand weet hoe deze film heet :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Premonition heet deze film.

Toevallig was hij vorige week nog op de tv. Voor het eerst gezien, erg goede film!

Toegevoegd na 47 seconden:
Kijk naar de bron :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel! :D
Premonition, met inderdaad Sandra Bullock.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel! :)