Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je films ook downloaden van een site, voor een blue ray dvd?

als je een blue ray dvd hebt, kan je dan ook films downloaden van blue ray op een gewoon schijfje dowloaden?
of moet dat een speciaal schijfje zijn?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik bedoel.
Ik koop een blue ray, kan je dan ook films downloaden en dan op een dvd schijfje zetten zodat je het kan afspelen op blue ray speler?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
924
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel eens rustig je vraag. 1. Blue ray DVD bestaat niet, het is Blu-ray Disc of een DVD (wat dus iets anders is dan een Blu-Ray Disc) 2. Films kan je altijd downloaden. 3. Downloaden op schijfje kan niet. 4. Wat wil je nou precies?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nou ik ga het toch proberen :D

Ik neem aan dat je het volgende wil en hebt:

(BR=Blu-ray)

1 Een BR-speler naast je TV
2 Een DVD-brander in je PC (met DVD-/+R's)
3 De wens om HD-films te downloaden, te branden en op je BR-speler te kijken zonder de aanschaf van een BR-brander en BR-Discs.

Dit kan vrij makkelijk als je BR-speler .MKV(x264) ondersteunt van DVD af. Dat zal je dus in je handleiding na moeten kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jij kan best een Blu-ray film op een dvd branden en hem afspelen in je Blu-ray speler, alleen gaat dit in de meeste gevallen niet lukken omdat het niet past. Alleen de hoofdfilm zou nog op een double layer dvd kunnen passen de extras gaan niet passen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding