Wie kan mij vertellen hoe deze film heet?

Ik zag een film een keer op tv en heb me al heel lang afgevraagd hoe die heet zodat ik hem terug kan zien. Het is een amerikaanse film met zover ik weet niet zulke bekende artiesten. Het gaat over een Docent op een high school die een affaire heeft met leerlingen op zijn school. Hij en twee meisjes met wie hij een sexuele relatie heeft proberen de moeder van het ene meisje geld af te dwingen. Het meisje zegt namelijk dat de leraar haar verkracht heeft in de rechtbank, het tweede meisje wilt getuigen maar doet dat op het laatste moment toch niet. Hierdoor moet de moeder van het eerste meisje een verzoenbedrag betalen aan de leraar omdat hij blijkbaar vals is beschuldigd. Maar eigenlijk is het allemaal maar een trucje van de leraar en de twee meisjes om geld van de moeder van die een van die meisjes a te dwingen.
De film gaat zo door en de meisjes hebben ook soort van een relatie met elkaar, en het ene meisje vermoord het andere in het zwembad......wat er verder gebeurt weet ik echt niet. Ik wil graag die film uitkijken dus als iemand weet hoe die heet vertel het me dan aub. :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt spannend.. Ik ga hem volgen :).

Antwoorden (3)

Wild Things.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wild Things van John McNaughton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De film is inderdaad Wild Things.

Je "niet zulke bekende" artiesten zijn overigens Matt Dillon, Kevin Bacon, Neve Campbell en Denise Richards... Die toch een behoorlijke filmografie hebben opgebouwd ;-)