Hoe maak ik een promotiefilmpje voor een talentenshow?

Ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Heeft iemand ervaring, of gewoon ideeën?

Toegevoegd na 5 minuten:
het is voor een (amateur) school talentenshow.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Schiet wat filmpjes van de buitenkant van de school, de zaal waar de talentenjacht wordt gehouden, en indien mogelijk de kandidaten die meedoen.
Zoek op internet een spannend muziekje uit voor onder het filmpje (kijk eens op soundbible.com).
Zet het allemaal leuk achter elkaar in Windows Movie Maker en doe er wat titels tussen (tekst).
Zorg dat het allemaal enigzins op de muziek gelijk loopt.
En voila! Exporteren naar AVI en je hebt een promo!

Zelf doe ik nu een animatieopleiding waar ik werk met software als Adobe Premiere, Adobe After Effects en Autodesk 3Ds Max.
Als je het maken van je filmpje leuk vond, kijk dan eens naar die programma's die ik genoemd heb.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mocht je iemand kennen met een Imac daar kun je hele leuke trailers maken in Imovie, met enkele shots in een soort draaiboek, met tekst
Bronnen: