Waar ging de laatste scène over bij The Hulk (2008)?

Ik heb gisteren de film The Hulk gezien uit 2008. Ik snapte alleen het einde niet. Op het laatst ging hij mediteren en werd toen opeens weer boos. Ook kwam er een man een kroeg in en zei iets over een team. Iemand een verklaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In plaats van te proberen de Hulk uit hem te krijgen accepteert Bruce Banner hem en wil zijn kracht gebruiken voor het goede. De man die de kroeg binnen komt lopen is Tony Stark of te wel Iron man die op zijn beurd weer is benaderd door S.H.I.E.L.D. een organisatie die de wereld wil verdedigen tegen aanvallen van bovenmenselijke krachten. Dit is een stille hint naar een film die binnen kort uit zal komen genaamd The Avengers een groep van super helden die de wereld beschermd. Er zijn nog meer leden waar als het goed in op het einde word gehint naar deze film zoals Thor en in Ironman 1 en 2. Zie de link voor meer info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij doet dat expres om meer controle te krijgen over de hulk. Dat hij op het gewenste moment die krachten op kan roepen en niet alleen als hij zich laat mee slepen door zijn emoties. In het begin zie je dat hij probeert door middel van oefeningen zij hartslag te verlagen om de Hulk te onderdrukken. En op het einde doet hij precies het omgedraaide hij verhoogt zelf zijn hartslag om de Hulk los te laten.