Ik heb een 3d tv en wil graag een 3d film van mijn laptop op mijn 3d tv afspelen. ik heb easy 3d. Is dit mogelijk of moet dit via bluray speler?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn een aantal eisen waar je apparatuur aan moet voldoen om 3D weer te geven, alleen een 3D tv is niet genoeg. Je laptop moet 3D kunnen weergeven, de kabel moet een HDMI 1.4 zijn, een normale 1.3 versie kabel of lager werkt niet. En als je via BR speler wilt spelen, zal deze ook 3D moeten ondersteunen en ook dan moet de kabel een 1.4 versie zijn. Als dat zo is, neem ik aan dat je dat zelf wel weet. Een 3D BR speler koop je niet 'onbewust'.
12 jaar geleden
Je hebt inderdaad nodig wat hierboven staat, en natuurlijk een programma waarmee je die film afspeelt in de 3d technologie van je televisie. Ik kan Powerdvd heel erg aanraden uit persoonlijke ervaring.