Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kent een goede groothandel waar je dvd's kan kopen?

ik wil een webwinkel beginnen en dan wil ik dvd's verkopen. weet iemand een groothandel waar je veel en verschillende dvd kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De Makro is een groothandel en heeft een grote multimedia-afdeling met veel dvd's te koop. Op de site kun je vinden waar de Makro allemaal gevestigd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waardeloze min weer! Ik geef exact antwoord op de vraag: 1. Makro is een groothandel 2. bij Makro verkopen ze veel dvd's 3. bij Makro verkopen ze veel verschillende dvd's... Waarom dan toch een min??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- komt niet van mij, maar volgens mij wordt distributie anders bedoeld hier, Makro is meer een groothandel / winkel, terwijl de vraagsteller waarschijnlijk distributie bedoelt als een adres waar hij heen kan bellen of mailen zeggend ik heb die die en die dvd's nodig, exact deze hoeveelheden en moet ze eind deze week hebben, Makro is bij mijn weten niet zo'n soort distributie?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding