Welke film is dit?

Heel lang geleden heb ik een paar keer het begin van een film gezien, maar ik wil nu graag weten welke film het is.
(een kinderfilm)

Eerst is het een gewone speelfilm, over een jongetje. En hij gaat dan door een soort onzichtbare muur heen, en als hij daar dan doorheen gaat, is hij een tekenfilmpoppetje. Daar door die muur komt hij in een soort fantasiewereld, en daar rijdt hij dan in een autootje (dacht ik, weet ik niet zeker).

Verder hem ik hem niet gezien, maar die film leek me toen heel leuk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

"The Phantom Tollbooth" ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien bedoel je 'The Pagemaster' uit 1994 met Macualay Culkin?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kevin the gamemaster :-) ? NINTENDO