Hoelang duurt het maken van een script bij een boekverfilming?

Weet iemand hoelang het duurt om een script te maken voor het verfilmen van een boek. Het boek dat ik bedoel zit in de 300 blz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is weer zo'n vraag waar niet echt een antwoord op is. Je hebt verschillende regisseurs etc.. Is niet op te antwoorden.

Antwoorden (1)

Ongeveer zes weken doorlooptijd.