hoeveel delen zijn er van "Harry Potter"?

ik wil graag weten hoeveel er zijn, en dan wil ik ook graag de titels er van weten :D

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

als ik heel precies ben 8 1 HP en de steen der wijzen 2 HP en de geheime kamer 3 HP en de gevangene van azkaban 4 HP en de orden de feniks 5 HP en de vuurbeker 6 HP en e halfbloed prins 7 HP en de relieken van de dood part1 8 HP en de relieken van de dood part 2

7 Harry Potter en de Steen der Wijzen Harry Potter en de Geheime Kamer Harry Potter en de Gevangene van Azkaban Harry Potter en de Vuurbeker Harry Potter en de Orde van de Feniks Harry Potter en de Halfbloed Prins Harry Potter en de Relieken van de Dood

1 Harry Potter en de steen der wijzen 2 Harry potter en de geheime kamer 3 Harry Potter en de gevangen van azkaban 4 Harry potter en de orde van de feniks 5 Harry Potter en de halfbloedprins 6 Harry potter en de relieken van de dood

7 boeken maar 8 films omdat het laatste boek te uitgebreid was om in 1 film te proppen , de titels staan al hier boven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100