Zijn de fans die in de film glee concert 3D zeggen wat ze van glee vinden en wie ze het leukst vinden gewoon acteurs of is het echt persoonlijk?

Dus wordt t geacteerd of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je bij de film geweest? Wat vond je ervan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb glee nooit gevolgd maar was met een vriendin geweest die het wel gevolgd had voor een tijd. Het is alleen maar concert, er is dus geen spel. Tussendoor zijn er wat fans die zeggen wat ze zo leuk aan glee vinden. Niet geweldig, maar als je van de muziek houdt is het wel leuk. Het 3D effect is overigens wel vet

Antwoorden (3)

Nee het zijn mensen met hun eigen meningen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet geacteerd. Wel geknipt. Als je heel negatief over die film was gaan praten, zou je er niet in komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ hoe weet je dit trouwens?
Het is natuurlijk de eigen mening van deze personen. Het is ook niet zo dat ze een tekst voor zich hebben gekregen en dit moesten zeggen.