Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben al een hele tijd opzoek naar een oude kerstfilm, kunnen jullie mij helpen?

Hongerig staat een arm jongetje bij een raamvenster naar binnen te gluren, hoe een lief meisje met kort donkerbruin haar en een rood vestje aan, aan een tafel zit met haar grootmoeder. Onder het genot van het haardvuur en een prachtige kerstboom, prijkt een grote kalkoen op tafel. Het meisje zit vol en kijkt om zich heen en ziet het jongetje gluren. Stiekem vult ze rijkelijk een bord vol heerlijkheden en brengt dit stiekem naar buiten. Op een koud voorgeveltrapje geeft ze het hongerige jongetje het eten. Deze eet alsof zijn leven ervan af hangt.

Ook zie je hoe de kerstman een soort poeder over de neusjes van de rendieren strooit zodat ze kunnen vliegen en dat de kerstman een kerstvrouw heeft + hoe de elfen speelgoed maken. (dit allemaal onder het toeziend oog van 2 kinderen)

Ik begrijp dat het allemaal wat algemeen voor een kerstfilm overeen komt.
Voor mij is het belangrijk en voor mij is het ook echt een serieuze oproep.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
931

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij is het The Santa Claus

Toegevoegd na 1 minuut:
Santa Claus The Movie dus :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Onder het meisje uit de film met rood haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeker weten deze

Andere antwoorden (1)

The night before christmas
Of The prince and poor boy. Bedoel je misschien 1 deze twee?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding