waar is de hand van Aron Ralston?

De klimmer die zijn eigen hand amputeerde, is nu weer terug bij zijn familie en vrienden. Maar waar is de hand die vastzat tussen de rotsen nu dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Die is door de autoriteiten daar weggehaald en is verbrand. De as is aan Aron gegeven en heeft deze weer uitgestrooid over de betreffende rots.

Stukje van wiki:

"Later, his arm was removed from under the boulder and retrieved by park authorities. According to Tom Brokaw,[6] it took 13 men, a winch and a hydraulic jack to move the boulder so that Ralston's severed arm could be freed. The arm was cremated and given to Ralston. He returned to the accident scene with Tom Brokaw and the Dateline NBC crew six months later, on his 28th birthday, for two reasons: to film the Dateline NBC special about the accident, and to scatter the ashes of his arm where he says they belong"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die zit nog tussen de rotsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is in 2003 zijn hand verloren dus ik denk dat je er alleen nog botjes van terug vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geneuzel. Die hand is weggehaald.