Waarom speelt de Glee 3D film in de meeste bioscopen maar één keer?

Als ik op de site van Pathé kijk zie ik dat de film in de meeste bioscopen maar één keer draait, behalve in Amsterdam. Wij wilde graag ook met jongens gaan, maar die ene keer dat de film speelt is Girls Only.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou het op een Girls-Only-night zijn? Ik denk niet dat je jongens een plezier doet met Glee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op de site van Pathé kijkt zie je dat ze allemaal alleen draaien voor 'Girls Only'... Behalve in Amsterdam...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mist er iig niets aan als ik de reviews op IMDB mag geloven. http://www.imdb.com/title/tt1922612/reviews

Antwoorden (1)

omdat de glee is niet zo vaak tegengekomen ga maar eens naar www.gleehd.com en de bioscoop is niet altijd met nieuwe dingen bezig