Hoe heet de film over .. zie uitleg. Misschien dat jullie het weten?

Hoi ik ken een film, die ik ooit toen k klein was heb gezien. nu lijkt het me leuk om haar opnieuw te zien. Het gaat over een man(Volgens mij een postbode) en een hond ( nee geen pieter post ;;) ) De man moet opassen bij iemand & dan komt er een vrouw thuis, die zegt dat ie minder slordig moet ziijn, en dan springt ie uit het raam omdat de hond in het huis heeft gepoept. en dan rent hij de hond achter na.