Muziek uit de film The Mechanic 2011, welk (klassiek)nummer is dit?

Wie o wie weet welk (klassiek) nummer Jason Statham in de film draait. Hij legt zo`n prachtige lp op een draaitafel en dan hoor je een prachtig nummer.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Stephen James Edwards - Scubert: Trio in E-Flat, Op. 100

Toegevoegd na 1 minuut:
Typfout, er moet staan Schubert.
Er zijn verschillende versies van, hier is een Youtube clipje.

Toegevoegd na 13 minuten:
Het nummer heet Trio in E-Flat, Op.100
de componist is Schubert
In de scene van de film die jij bedoeld word het nummer uitgevoerd door Stephen James Edwards.
Kimath
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
De juiste naam van de componist is Schubert.
Kimath
12 jaar geleden
ik heb het even aangepast, zodat alles duidelijk is, dank je :)