Hoe kan ik foto's op mijn iPad zetten?

Ik heb 118 foto's en filmpjes op mn pc staan die ik op me ipad wil zetten om een imovie filmpje te maken.
Ik heb het als volgt gedaan:
Ik heb mijn iPad aangesloten op mijn pc en itunes geopent.
Na het synchroniseren heb ik de foto's en filmpjes uit mijn documenten gesleept en in de itunes bibliotheek gezet.
In itunes zie je een laad balkje
Als die klaar is gaat hij de foto's en filmpjes optimaliseren.
En daar gaat het fout!
Ik krijg een foutmelding met de keuzes om het rapport te verzenden of niet te verzenden.
Maakt niet uit wat ik klik itunes sluit zoieso af.
Na itunes weer te openen gaat hij de foto's weer optimaliseren
En het gaat zo maar door.
Ik had het eerst met drie foto's geprobeerd in drie verschillende mapjes.
Toen lukte het (bron) naar om nou 118 mapjes te hebben is ook een beetje te veel moeite

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als je bij itunes bent moet je bij aperaten ipad van .... Aan klikken dan staat boven in muziek fotos enz. Drukt op fotos en dan staat er fotos syngroneren daar klik je op en dan kun je de map kiezen die je wilt dan druk je op syngronieren dan komen ze als het goed is op je ipad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook al geprobeerd maar weer een fout bij het optimaliseren