Hoe heet deze film?

Ik heb ooit een film gezien waarvan de titel mij ontschoten is en ik hoop dat er iemand tussen bij wie een belletje gaat rinkelen.

De film draait om een vrouw die lijkt alsof ze gek wordt als ze op een ochtend wakker wordt en haar man blijkt dood te zijn. Alleen de volgende dag dat ze wakker wordt is hij er weer, en zo gaat dat een week door. Je ziet dus de dagen van de week door elkaar gehusseld, alleen weet zij dat op een gegeven moment waardoor ze gaat proberen de dood van haar man te voorkomen. Dat lukt overigens niet omdat juist wanneer zij hem roept hij wordt doodgereden door een tankwagen.

Ik vond het een hele intrigerende film alleen ik weet geen titel meer te vinden. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Premonition met Sandra Bullock
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Perfect, en zo snel! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja best aardige film ook.