Hoe heet deze horror film?

Ik zag heeeeeel lang geleden een film, en ben vergeten hoe die heten. ik zal vertellen wat ik me nog kan herinneren: een man en een vrouw reden ergens en toen kwam er een (kleine) vrachtauto die hun een soort van probeerden aan te rijden (als ik het goed heb herinnert xD ) En ze kwamen in zijn schuilplaats (van die man in die vrachtauto) en daar zagen ze lijken die vast genaaid waren. Die man die slachtoffer was (met ze vrouw) ging via een tunnel achtig iets in die schuilplaats dat weet ik ook nog. Veder van de film ben ik kwijt maar wat ik nog weet was dat aan het einde van die film het mannelijke slachtoffer dus uiteindelijk vermoord was door de 'moordenaar'. je zag dat de moordenaar via een gat door het slachtoffer heen keek (het gat zat in zijn oog ofzow)

Ik weet het het is volgens mij HEEEEEEEEEL vaag maar misschien is het tog iemand die al deze onzin begrijpt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 keer is genoeg: http://www.goeievraag.nl/vraag/horror-film.220130
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@raamkiaza Nee Dat is een andere horror film. Jeepers creepers is het antwoord op deze film en creep is het antwoord op de andere, dat zijnn 2 hele andere films.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan bied ik u mijn welgemeende excuses aan :)

Antwoorden (2)

Jeepers creepers!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeepers creepers deel 1, leuke film net als deel 2 ;)