Goede merken voor DVD's zijn Verbatim en Platinum. Kijk maar of ze deze merken bij Kruidvat verkopen maar volgensmij verkopen ze geen goede DVD's. Je kan ze beter online bestellen. Als je er veel wilt hebben dan kun je ze op een spindel van 50 of 100 kopen. Dan ben je al helemaal goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kocht vroeger ook wel CD'S en DVD'S bij Kruidvat heb er slechte ervaringen mee.
Bestel ze al jaren op www.cdrwinkel.com van het merk Platinum nog nooit probleem gehad.
Ik bestel er 100 stuks op een spindel voor rond de 20 euro.
Wil je ze in een doosje dan zijn ze duurder,de doosjes zijn evt ook los te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop nooooit DVD's bij Kruitvat. Meestal bestel ik ze online >> http://bit.ly/pIO8U1

Als ik ze wel in de winkel koop, doe ik dat bij een electronica zaak. Online zijn ze vaak wel goedkoper.
Bronnen: