Een leuke film om te kijken met vriendin (komedie/Romantiek)?

Ik wil volgende week samen met mijn vriendin een film gaan kijken, wij hebben vorige week een film gekeken genaamd definitely, maybe (http://www.moviemeter.nl/film/45942/info/120#messages) dit vond ik wel een leuke en geschikte film om te kijken met mijn vriendin.

Dus heeft iemand nog enige ideeen die in hetzelfde genre passen of waarschijnlijk ook leuk zijn om te kijken met mijn vriendin (ik ben 15 en zij is 17).

De film moet ook ongeveer gelijk zijn aan Definitely, maybe, dus dat je op het laatst pas weet wat er is gebeurt.

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik wil deze film zelf kijken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

just married
deze is echt leuk en romantisch tegelijk

http://www.youtube.com/watch?v=9m55tto-T1Y
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Deze film is niet het genre, maar wel heel mooi en emotioneel; "Hachi(ko) - A dog's story". Het is een weenfilm, dus houd de tissues maar bij je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is inderdaad een 'jank' film. Super goed verhaal, echt gebeurd ook nog. Echt heeeeeel erg zielig. Aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer zwaar janken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Suuuper zwaar janken maar echt goeie film :)
Zelfde genre? Dan zou ik zeker voor no strings attached gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in dat genre romantische komedie is it happend in vegas erg leuk.