als ik een film heb gedownload en ik vind de nederlandse ondertiteling niet ,wat kan ik dan tocht doen/proberen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

De film zonder ondertiteling kijken of een andere film mét ondertiteling downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste raad ik je aan de engelse ondertiteling te proberen.

Maar zonder ondertitels een film kijken is nog veel fijner. Ik doe dat al jaren en eerst is het mischien lastig maar op den duur gaat het prima.

Erg goed voor je engels en film kijken word veel leuker. Veel grappen/diepgang kunnen namelijk niet goed vertaald worden.

Plus je hoeft niet steeds te lezen en zo zie je veel meer van de Film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de ondertiteling downloaden. Dit heet een .mkv bestand. Met progr. Zoals VLC player kun je het in de film zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ondertiteling is een .srt bestand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn genoeg site's met films waar de ondertiteling als bijzit.
www.thepiratebay.org
www.isohunt.com
www.monova.org
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mkv kan ook!