I am number four is het eerste deel van een zesdelige serie boeken van Pittacus Lore. Het tweede deel van de boekenserie wordt pas in november 2011 verwacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Leuk! Number 5.... Of 6 het verhaal van dat meisje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I am number four is inderdaad gebaseerd op het boek "I Am Number Four" van Pittacus Lore. Het eerste boek werd pas gepubliceerd in augustus, een jaar na de filmrechten zijn verkocht aan DreamWorks. Het boek werd een bestseller en er zijn nog vijf te komen.

Wanneer deze en of deze worden verfilmd is geloof ik nog onduidelijk.