Welk liedje wordt in dit fragment afgespeeld? http://www.youtube.com/watch?v=OMe7js2E0g4

Op Yahoo Answers heb ik de vraag al gesteld, maar niemand heeft daar antwoord gegeven, weet hier iemand het wel? De film heet 'Hollywood flies'.

Toegevoegd na 7 uur:
Edit: ik ben erachter gekomen dat het nummer 'Hard to please' heet en dat het van Franc's Carnival is, maar ik kan het helemaal nergens vinden om te downloaden.

De nieuwe vraag dus: waar kan ik dat liedje downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onvindbaar...
Shazam, TrackID en Soundhound vinden hem bij mij allemaal niet...

Antwoorden (2)

Becoming X van Sneaker Pimps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad Becoming X van The Sneaker pimps. Maar dan wel in de uitvoering door een andere of een remix remake welke ik niet kan vinden.
http://youtu.be/zjwUHas0Y90
als je die luistert is het toch anders jou, in je voorbeeld hoor je een man.
Dit nummer is uit 1996 de film uit 2004...