Zoek de titel of de acteur van een film.

Er is een vrouw ( die altijd pech heeft??? ) die vermist is en haar vader wil haar vinden. Dan vindt een andere man een man die ook altijd pech heeft en stuurt hem de ''wereld''in om zijn dochter te vinden. De man die altijd pech heeft wordt in de film gestoken door een bij/wesp en is daar allergisch voor zodat hij opzwelt als een ballon. In het begin van de film moet hij eerst een ''pechtest'' doorstaan. Er staat een tafel in een kamer met daarrond allemaal stoelen er is 1 stoel met 1 of 2 kapotte poten. Hij gaat op een paar stoelen zitten om daarna op de kapotte stoel te zitten. Later blijkt dat dit zijn test was. Aan het eind van de film vindt hij de vrouw maar heeft hij geheugenverlies of een herenschudding of zoiets en heeft niet door dat dat de vrouw is waar hij naar op zoek was. Ze liggen allebei in een soort primitief ziekenhuis in de buurt van een waterval.

Film is van voor 2000.

Hoe heet de titel van de film?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Was even zoeken, ik wist direct wie de rol van de man met pech had (Gene Wilder), maar de titel was wat lastiger, toch gevonden.

Pure Luck

http://www.moviemeter.nl/index.php3?id=2245