Welke film is dit?

Een jaar of 10 terug zag ik op tv een film over een groepje mensen en ze waren in amerika. Het speelde zich af in de jaren 70 achtig en ze waren in middle of nowhere en opeens kwamen er van die grote slangen uit de grond. Ze waren 10 meter lang en 1 meter dik ongeveer. Deze grote slangen waren blind en reageerden alleen op geluid. En de groepje mensen moesten zien te overleven.

Wie o wie weet de titel van deze film? Ik wil het graag opnieuw zien.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

volgens mij bedoel je Tremmors ofzoiets...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk slechte film!
Mocht je 'm zoeken en niet vinden: Tremors, met 1 m.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik wilde nog toevoegen: er is ook een vervolg. Je zal zelf moeten uitvogelen welke je gezien had, maar ze zijn allebei inderdaad heerlijk slecht. (-:

En toen zag ik dat er inmiddels ook een deel 3 en deel 4 van zijn.