Wie heeft voor de de film the Summer of ' 42 in zijn of haar bezit? Ik zoek daar al heel lang na en de film Sebastian ?

Ik zoek de film Summer of ' 42, maar is niet meer te koop ,wie heeft deze voor mij? Ook Sebastiaan ,was een tv serie over een jongetje van plm. 12 jaar en zijn hond [Sint-Bernard] en wie weet de titel van een italiaanse film , ik zag deze in een nachtvoorstelling in 1979. Zeer komisch ,een of andere familie ,speelt gedeelte ook op strand af .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De serie Sebastiaan (seizoen 1) heet officieel "Belle et Sébastien", en is op dvd verkrijgbaar, de andere seizoenen zijn genaamd 'Sébastien parmi les hommes' en 'Sébastien et la Mary-Morgane' de dvd's zijn tot zover ik weet alleen met Franse ondertitels, die ander Italiaanse is wat betreft je omschrijving erg vaag, ik meen dat een deel van Brutti, Sporchi E Cattivi op het strand afspeelde wat ging over een familie met een gestoorde vader met één blind oog, misschien is dat hem?

Toegevoegd na 20 minuten:
Summer of ' 42 zie ik gewoon op Amazon staan, dus wie weet heeft BOL hem ook voor je, hij heeft wel op Usenet gestaan maar alweer een lange tijd geleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Summer of ’ 42 is via Torrents op te halen, maar als je een een film zo goed vind, moet je er ook voor betalen. Nu mag men nog voor eigen gebruik downloaden dus is de optie van Torrents er nog. Als Amazon hem gewoon heeft zal Bol hem waarschijnlijk ook hebben.