hoe heet deze film

ik heb ooit een film gezien (3 jaar terug denk ik) en ik ben al een tijd lang op zoek naar de titel.

het gaat over een man, volgens mij met een gele auto, hij heeft volgens mij een koffer met drugs en samen met een vriend rent hij door de stad en vermoord wat mensen. een scene was in een stomerij dacht ik.

wat verder opvallend was aan de film is de manier waarop hij opgenomen is, volgens mij zijn er in totaal maar 3 scenes. deze duren erg lang en de cameraman rent ook continu achter de hoofdpersoon.

de film deed me erg aan crank denken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zou het kunnen dat jij 'Fear and Loathing in Las Vegas' bedoelt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Crank II misschien