Wat voor muziek past bij deze situaties?

Wij moeten voor CKV een filmpje maken. Het filmpje speelt zich af op een industrie terrein waar de volgende dingen gebeuren:

- Een bewaker doet zijn dagelijkse ronde
- Een zwerver zit tegen de muur aan bier te drinken
- Er wordt drugs gehandeld

De bewaker ziet de mensen drugs handelen en zet een achtervolging in.

Wij zoeken (achtergrond)muziek die van toepassing is in deze situaties. Zelf kunnen we niet echt op liedjes komen.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

De eerste walk of life van dire straits. 2e alcohol van tankard en de derde cocaine van johnny cash.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-9 crimes van damien rice
-eye of the tiger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beluister voor de grap eens de soundtrack van ' Requiem for a Dream'. Een film over drugs, achtervolgingen etc.

http://www.youtube.com/watch?v=zE-rD8vcY4U

Toegevoegd na 5 minuten:
Bekijk ook eens wat liedjes van Hans Zimmer. Deze man heeft prachtige muziek gemaakt.

Voorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=GCGLAjYoNtA
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luister ook eens de muziek van Inception.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Een bewaker doet zijn dagelijkse ronde
Padme's Ruminations (van Star Wars, is erg dreigend en mysterieus)
- Een zwerver zit tegen de muur aan bier te drinken
Goodbye To Romance van Ozzy Osbourne
- Er wordt drugs gehandeld
I Don't Like The Drugs (But The Drugs Like Me) van Marilyn Manson.

alle 3 nummers kan ik je opsturen mocht je deze nummers kiezen, ze zijn van zeer goede kwaliteit.

Toegevoegd na 58 seconden:
en voor tijdens de achtervolging : Song 2 van Blur