Komt er een Final Destination 5?

Deel 1 was geweldig, de rest is een beetje zelfde setting en word daarom ervaren als slechter. Ik vind de setting echter gewoon geweldig :) Dusss

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vond 3 eigenlijk de beste, daarna 1, dan 2 en 4 zuigt echt verschikkelijk. Ik denk niet dat er nog een 5 komt, want deel 4 heet THE FINAL destination
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh God, ik hoop het niet. Ze hadden moeten stoppen bij deel 2. Maar ik denk het wel, dit gaan ze helemaal uitmelken tot er niks meer aan is. Denk aan Nightmare On Elmstreet. 7 delen zijn daarvan uitgebracht. En na deel 3 ken je het wel. Geen verhaal en een hoop bloed. Oh, oh Saw is daar ook zo'n goed voorbeeld van. Ook geen verhaal meer. De eerste film was ook meteen de beste. Daarna een hoop bloed, maar geen verhaal meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, uiteraard zijn de eerste delen meestal de beste, maar het is toch leuk verder te kijken in dezelfde setting ;)

Het beste antwoord

Warner Bros. heeft via Shock Till You Drop de eerste foto's vrijgegeven van de eerstvolgende Final Destination, de vijfde alweer. De horror wordt geregisseerd door Steven Quale (Aliens of the Deep, 2005) en de hoofdrollen zijn voor de veelzeggende namen Emma Bell, Nick D'Agosto, Miles Fisher en Arlen Escarpeta.

Er is nog weinig bekend over deze vierde sequel op het origineel uit 2000. Wel zal de film openen met een enorme ineenstorting van een brug. Vanaf 26 augustus 2011 in de bioscoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk het niet, want deel 4 heet THE FINAL destination.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 september 2011 in Nederland