Hoe heet deze film?

Ik heb ooit een film gezien over een meisje dat een tienermoeder werd.
Ze had het er heel zwaar mee en uiteindelijk heeft ze haar kind laten adopteren door haar lerares ofzo? Nja iig een stel die zelf geen kinderen kon krijgen.
En dat stel zou het kind al bij de geboorte adopteren maar toen wilde het meisje de baby houden.

Weet iemand wat ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was deze film een tijd geleden nog op TV?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou , een jaar geleden wel, daar ken ik hem ook van, maar zover ik weet is hij pas niet op tv geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zoiets, maar volgens mij heb ik hem gevonden en heet hij:
Mom at sixteen Iedereen super bedankt voor het meedenken!

Het beste antwoord

Heb een site gevonden met een lijst met films over teen moms. Kan helaas niet alles kopiëren. Dus ik geef je de link. Hopelijk staat hij ertussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg bedankt , maar ook hier staat hij niet tussen , echt raar want het is een goede lijst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hmm is het al een wat oudere film? Kan ook een of andere b film zijn die wat minder bekend is.